E-mail: peter@weidinger.sk
Tel.: 0948 321 596

BLOG O MARKETINGU A REKLAME

MARKETING JE KONVERZÁCIA, KTORÁ ZAČÍNA PREDTÝM, AKO ZÁKAZNÍK VSTÚPI DO DVERÍ

Ako zvysit konverzny pomer na eshope

Ako zvýšiť konverzný pomer na e-shope?

Konverzný pomer (Conversion Rate, CR) je jedným z kľúčových ukazovateľov úspechu pre akýkoľvek e-shop. Definuje sa ako percento návštevníkov, ktorí…

Ako si vybrať marketingovú agentúru

Ako si vybrať marketingovú agentúru

Výber správnej marketingovej agentúry môže mať pre vaše podnikanie zásadný vplyv. Ale ako si vybrať tú pravú, ktorá najlepšie vyhovie…

Ako zvýšiť návštevnosť webu?

Ako zvýšiť návštevnosť webu?

Zvýšenie návštevnosti webu je pre každého prevádzkovateľa webovej stránky kľúčovou úlohou. Vyššia návštevnosť znamená väčšiu pravdepodobnosť zvýšenia zisku, zákazníkov a…

Marketingova strategia uspesnej znacky

Tipy na príbeh úspešnej značky

To, čo vytvára príbeh a odlišuje úspešnú značku od tej neúspešnej, je dôkladné nastavenie a premyslenie marketingovej stratégie. Ako teda…

Stratégie online marketingu pre rok 2022, ktoré prinesú nových zákazníkov

Marketingové trendy pre rok 2022

Aké očakávania na marketingové trendy v rok 2022? Väčšina z nás si praje začať rok aktuálnymi stratégiami, ktoré pomôžu priniesť…

Nakupovanie deti milénia a generácie Z

Nakupovanie deti milénia a generácie Z

Nakupovanie detí milénia a generácie Z. Posledný rok “korony” prešiel množstvom zmien, ktoré sa prejavujú najmä vybudovaním nových nákupných zvykov…