E-mail: peter@weidinger.sk
Tel.: 0948 321 596

Marketingové trendy po korone

Marketingové trendy po korone. Poznáte ich?

Marketingové trendy po korone. Obrátil sa vám trh chrbtom? Podľa Facebook 79 % kupujúcich tvrdí, že pred dokončením nákupného cyklu porovnáva vybraný produkt s inými predajcami

a rozhoduje sa podľa ceny.

Internetový gigant Facebook vydal report (2020), ktorý spracoval zmeny trendov v nakupovaní po korona kríze. Ako toto obdobie zmenilo priority vašich zákazníkov?

Pandémia spôsobila obrovský dopad na spotrebiteľské správanie. Vládne opatrenia a lockdown-y významne urýchlili odklonenie zákazníkov od kamenných predajní do digitálneho nakupovania. Analytici Facebook tvrdia, že pandémia urýchlila tento prechod až o päť rokov.

Nová situácia prináša nové výzvy a nové príležitosti. Avšak nie je jasné, koľko zo súčasných nových trendov bude schopných sa dlhodobo udržať aj po skončení pandémie. Je však dôležité vnímať, čo motivuje nákupné zvyky ľudí v aktuálnom čase. A keď to dostatočne pochopíme, tak sme schopní sa prispôsobovať zmenám aj v budúcom období.

Report Facebook Industry Perspective je séria obsahu, ktorá je spracovaná odborníkmi z kľúčových odvetví pre marketing, sales, analýzu správania a určuje kľúčové trendy zákazníkov pre nový míľnik. Poskytuje tipy pre firmy, ako efektívne vyťažiť z marketingu a ako vytvárať hodnotnejšie podnikanie.

Marketingové trendy, ktoré nastali

Report tvrdí, že cena bola vždy kľúčový parameter pri nakupovaní. A toto zostáva a platí aj dnes. Hneď za cenou sa objavuje nová hodnota, a tou je bezpečnosť nakupovania. To je nový dôvod, prečo ľudia preferujú online svet pred návštevou kamennej predajne.

Marketingové Trendy - Rozhodujúce kritéria v nakupovaní
Zdroj: Facebook

Pokiaľ máme ambície maximalizovať výkon eshop-u a chceme, aby ľudia nakupovali u nás, vyhodnoťme nasledujúce údaje a uplatnime ich do nášho marketingu. Na zamyslenie? Zákaznícky servis už nepatrí medzi TOP faktory, ktoré ovplyvňujú rozhodnutia. Priorita zákazníkov sa sústreďuje na iné oblasti.

Marketingové Trendy 2020

Zdroj: Facebook

Facebook ďalej analyzoval hlavné výhody, ktoré zákazníci získali pri prechode na online nakupovanie.

Plánované vs Impulzívne nakupovanie - arketingové Trendy
Zdroj: Facebook

Marketingovým trendom je porovnávať

Podľa Facebook takmer 79 % kupujúcich tvrdí, že pred dokončením nákupného cyklu porovnáva vybraný produkt aj s inými predajcami a rozhoduje sa podľa ceny.

67 % uvádza, že vďaka internetu je nákup menej rizikový. Na to je dôležité myslieť, pretože v dnešnej dobe trávia zákazníci viac času analýzou toho, čo sa ponúka, v akej cene a aké sú možnosti vrátenia tovaru.

Facebook ďalej zaznamenal, že pandémia pomohla k tomu, aby zákazníci viac začali podporovať lokálne firmy.

Marketingové Trendy v lokálnom nakupovaní
Zdroj: Facebook

Report ďalej uvádza trend marketingovej komunikácie, ktorú zákazníci očakávajú. A opäť kladú dôraz na bezpečnosť.

Trendy v marketingu sa kladú na bezpečnosť
Zdroj: Facebook

Obsah reportu prezentuje aj marketingový faktor, ktorý charakterizuje moderné vnímanie lojality zákazníka k lokálnej značke. Firmy by mali zvažovať tieto skutočnosti:

Lojalita je novým trendom nakupovania
Zdroj: Facebook

Čo na záver k marketingovým trendom

Kompletné znenie užitočných dát pre biznis a lepšia orientácia na Industry Perspective.

Mal pre vás tento článok hodnotu? Zdieľajte ho svojmu okoliu.

Facebook
LinkedIn
Email

Riešenia na dosah ruky. Moje služby pre vás

PPC marketing

zviditeľnite svoj biznis platenou reklamou
380 bez DPH mesačne
  • NASTAVENIE ÚČTU GOOGLE ADS
  • PREPOJENIE ANALYTICKÝCH ÚČTOV
  • OPTIMALIZÁCIA AKTÍVNYCH KAMPANÍ
  • SPRÁVA EXISTUJÚCICH KAMPANÍ
  • TVORBA REKLAMNÝCH KAMPANí

ONLINE MARKETING

kompletný online marketing pre malé a stredné firmy
890 bez DPH mesačne
  • MARKETINGOVÁ STRATÉGIA
  • GOOGLE REKLAMA
  • SEO Optimalizácia
  • E-MAIL MARKETING
  • CONTENT MARKETING

SEO

získajte návštevníkov webu, ktorí konvertujú
580 bez DPH mesačne
  • SEO AUDIT WEB STRÁNKY
  • SEARCH CONSOLE
  • GOOGLE ANALYTICS 4
  • GOOGLE MY BUSINESS
  • GOOGLE TAG MANAGER

Naposledy napísané

Máte otázky? Pýtajte sa

Kto dokáže klásť otázky, ten dokáže riadiť svoju budúcnosť.

Peter Weidinger - kontakt
Peter Weidinger - podpis