Skip to content

ONLINE MARKETING

PĽÚCA, KTORÝMI ROZDÝCHAM VÁŠ BIZNIS O NOVÉ ZISKY

Online Marketing

Online marketing, ktorý generuje zisk

Prial by som si tvrdiť, že myšlienky, ktoré odovzdávam, sú len z mojej hlavy, a že som akýsi obchodno-marketingový online génius. Pravda je taká, že som pozorný zberateľ informácií. Neexperimentujem s ničím, čo by svet nepoznal. Pracujem len s poznatkami, ktoré fungujú a ktoré mám rôznymi formami overené.

Peter Weidinger - podpis

Online marketing, ktorý predáva

Online marketing chápem ako súbor priamych a merateľných nástrojov, ktorými predávame svoje služby alebo produkty.

Vedeli ste, že v roku 2021 až 60 % jednotlivcov, vekovej kategórii 16 – 74 rokov, si objednalo a zakúpilo prostredníctvom internetu produkt na konečnú spotrebu?

Online marketing každý deň ovplyvňuje naše rozhodovanie a nákupné správanie. Ponúka nám uspokojovanie potrieb v každej nákupnej fáze (See – Think – Do – Care). Virálne na nás pôsobí a my spätne pôsobíme na to, čo nám predajcovia, online inzerenti, budú formou remarketingu ponúkať, zobrazovať.

Správnym výberom marketingového mixu vám predám aj tu najnezmyselnejšiu vec na svete. Pretože som presvedčený, že aj tá má najmenej jedného kupca. Kľúčom tvorby dlhodobého zisku je vybudovať taký internetový online marketing, ktorý za určitú sumu peňazí osloví dostatočnú vzorku relevantných, potenciálnych kupujúcich. 1 investované euro do reklamy má priniesť najmenej 3 eurá zisku.

Zvýšenie predajov znamená aj zvýšenie hodnoty vzťahu so zákazníkmi. Zamysleli sme sa niekedy nad tým, prečo dávame prednosť značke ABC pred značkou BCD, ktorá má porovnateľnú kvalitu a je pri tom lacnejšia? Jedným významným spôsobom, ako zvýšiť hodnotu vzťahu so zákazníkom, je zvyšovanie cien.

Väčšina podnikateľov sa toho obáva, pretože sú presvedčení, že to vedie k odlivu alebo odporu zákazníkov. Ubezpečujem vás, ak máme správne marketingovo uchopenú vlastnú trhovú pozíciu a ponúkame hodnotu, ktorá nás odlišuje, zvyšovanie cien je akceptované. A pravdepodobne niektorí zákazníci si to ani nevšimnú. A tvorba strategických plánov je súčasťou marketingových prác a pozostáva z množstva analýz a marketingových matíc.

Pre pochopenie toho, aké má v skutočnosti zákazník potreby a čo pre neho kúpa produktu znamená, potrebujeme dôkladne spoznať jeho potreby. Už dávno vieme, že človek nepotreboval telefón. Mal iba neuspokojenú potrebu rozprávať sa so svojím priateľom z vedľajšej ulice.

Mal Emery, významná marketingová ikona, tvrdí: „Nikdy v živote ma nič originálne nenapadlo. Vymýšľať niečo, čo svet nepozná, je dosť nebezpečné.

Takže stačí vedieť, čo robiť a ako robiť. Neimprovizujem, ale aktívne počúvam vaše očakávania. Nachádzam priestor a cestu pre tvorbu nových ziskov v online prostredí. Vždy existuje možnosť, ako vidieť situáciu inak. Skúsenosti, poznatky, kreativita a sedliacky rozum. To sú kľúče pre online marketing, ktorý zarába.

14 rokov obchodu v b2c. 3 roky aktivít v oblasti b2b. Univerzitné štúdium marketingovej komunikácie. Akreditované štúdium psychológie a sociológie trhu, nákupného správania a spotrebiteľských zvykov.

Čo ovplyvňuje zákazníka pri nákupe a ako predvídať jeho nákupné správanie? Sociálne skupiny, emocionálne umiestnenie, značky, psychologické prístupy a technológie. Tieto kľúčové oblastí spoločne budujeme pre vašu konkurenčnú výhodu, ktorá prináša nových zákazníkov.

Blog o online marketingu

Analyza trhu. Ake metriky sledujeme?

Metriky online marketingu. Čo analyzovať?

Na aké metriky online marketingu sa sústrediť? V rokoch 2020 a 2021 sme boli svedkami výrazného rastu nových používateľov elektronického obchodu v celej našej histórii.
Čítať ďalej
Ako predávať cez internet

Ako predávať na internete? Pracujete so 6 fázami

Príliš často si kladieme otázku, ako efektívne predávať na internete? Maloobchodníci myslia, že nákup zákazníkov je úplne náhodný a teda, že produkty oslovujú len určitých zákazníkov.
Čítať ďalej
Ako na úspešný e-mailing? Týchto 5 bodov treba dodržať

Ako na úspešný e-mailing? 5 bodov, ktoré dodržujte

Myslíte si, že e-mail je už mŕtvy marketingový kanál? Ste na omyle, dnes totižto e-mail používa v priemere viac ako 4 miliardy ľudí, čo z neho robí celosvetovo najpoužívanejšiu platformu.
Čítať ďalej

Referencie