E-mail: peter@weidinger.sk
Tel.: 0948 321 596

MARKETINGOVÝ SLOVNÍK

AKTUALIZOVANÝ ZOZNAMOM MARKETINGOVÝCH POJMOV. OD TÝCH ZÁKLADNÝCH, AŽ PO NOVÉ, TRENDOVÉ TERMINOLÓGIE.

Čo je API

Čo je API

Čo je API a ako sa využíva v reklame API je skratka, ktorá pochádza z anglického výrazu “Application Programming Interface”,…

Čo je bumper ads?

Čo je Bumper Ads?

Bumper ads sú ppc reklamy reklamy na YouTube, ktoré sú dlhé maximálne 6 sekúnd. Nie je možné ich preskočiť a…

Čo je anchor text

Čo je Anchor text?

Anchor text je text, ktorý sa používa na označenie hypertextového odkazu v HTML dokumente. Tento text je zvyčajne farebne odlíšený…

Čo je to alt text

Čo je alt text?

Alt text, alebo “alternatívny text”, je textový popis obrázku na webe, ktorý sa zobrazí, ak sa obrázok nemôže načítať alebo,…

Čo je afinita

Čo je Afinita?

Afinita je koncept, ktorý sa častejšie používa v mediálnom plánovaní ako pri online marketingu. Afinitou opisujeme vzťah medzi cieľovou skupinou…

Čo je ADAM model

Čo je ADAM model?

ADAM model je postup marketingových aktivít, ktoré motivujú zákazníka k nákupu a k pravidelne opakovaného nákupu. Na rozdiel od modelu…

Čo je advergaming

Čo je advergaming?

Advergaming predstavuje marketing v hrách, kde produkt je umiestnený takým spôsobom, aby si ho hráč dôkladne zapamätal. Dnes nachádzame advergames…

Čo je AIDA

Čo je AIDA?

akronym marketingového modelu, ktorý charakterizuje princíp fungovania reklamy. Čo predstavuje AIDA V oblasti digitálneho marketingu sa s týmto pojmom častokrát…

Čo je adblock

Čo je Adblock?

Adblock je rozšírenie internetových prehliadačov, ktoré zakrýva alebo filtruje online reklamy. Medzi alternatívy patria rozšírenia ako Adblock Plus, AdAway a…