MARKETINGOVÝ SLOVNÍK
AKTUALIZOVANÝ ZOZNAMOM MARKETINGOVÝCH POJMOV. OD TÝCH ZÁKLADNÝCH, AŽ PO NOVÉ, TRENDOVÉ TERMINOLÓGIE.
Čo je API
Čo je API a ako sa využíva v reklame API je skratka, ktorá pochádza z anglického výrazu “Application Programming Interface”,…
Čo je Bumper Ads?
Bumper ads sú ppc reklamy reklamy na YouTube, ktoré sú dlhé maximálne 6 sekúnd. Nie je možné ich preskočiť a…
Čo je Anchor text?
Anchor text je text, ktorý sa používa na označenie hypertextového odkazu v HTML dokumente. Tento text je zvyčajne farebne odlíšený…
Čo je alt text?
Alt text, alebo “alternatívny text”, je textový popis obrázku na webe, ktorý sa zobrazí, ak sa obrázok nemôže načítať alebo,…
Čo je Afinita?
Afinita je koncept, ktorý sa častejšie používa v mediálnom plánovaní ako pri online marketingu. Afinitou opisujeme vzťah medzi cieľovou skupinou…
Čo je ADAM model?
ADAM model je postup marketingových aktivít, ktoré motivujú zákazníka k nákupu a k pravidelne opakovaného nákupu. Na rozdiel od modelu…
Čo je advergaming?
Advergaming predstavuje marketing v hrách, kde produkt je umiestnený takým spôsobom, aby si ho hráč dôkladne zapamätal. Dnes nachádzame advergames…
Čo je AIDA?
akronym marketingového modelu, ktorý charakterizuje princíp fungovania reklamy. Čo predstavuje AIDA V oblasti digitálneho marketingu sa s týmto pojmom častokrát…
Čo je Adblock?
Adblock je rozšírenie internetových prehliadačov, ktoré zakrýva alebo filtruje online reklamy. Medzi alternatívy patria rozšírenia ako Adblock Plus, AdAway a…
Čo je A/B test? Alebo testovanie vs split test?
A/B test a split test sú nástroje na testovanie výkonnosti, pri ktorých sa porovnávajú dve alebo viaceré varianty s cieľom…