Strategický marketing je rozsiahly dokument obsahujúci objektívne dáta, ktoré pomáhajú vytvárať reálne plány, pomocou ktorých dosahujete podnikateľské ciele.
Teória, skúsenosť a prax. Atribúty, vďaka ktorým nájdem riešenie pre firmy, ktoré majú ambíciu rásť. Vytvoríme marketingový plán, identifikujeme kontrolné mechanizmy a určíme kľúčové metriky pre hodnotenie čiastkových cieľov tak, aby sme dosahovali želaného výsledku aj na vysoko konkurenčnom trhu.
Strategický marketing dáva odpovede o hĺbke trhu, na ktorom pôsobíte, o súčasnom trhovom potenciály v danom odvetví a o celkovej jeho kapacite vrátane nasýtenosti. To sú údaje, ktoré otvárajú ďalšie smerovanie a rozvoj firmy.
Spoznáme skutočné potreby vašich zákazníkov, definujeme značky a substitučné produkty, ktoré používajú a aj to, aké reakcie u nich vyvolávajú rôzne nástroje podpory predaja.
Poznáte termín životná fáza produktov? Vďaka týmto analýzam definujeme produkty, ktoré má zmysel marketingovo a finančne podporovať a identifikujeme také, ktoré je potrebné inovovať. Pozrieme sa na primárne trhy a zistíme, aké nástroje najviac zaberajú na zákazníkov “A triedy”.