Skip to content

TELEMARKETING

PRIAMY MARKETING PRE VÝKONNÉ OBCHODNÉ TÍMY

Telemarketing

Telefónny marketing pre B2B

Je pravda, že na uzatváranie obchodov potrebujeme vytvárať príležitostí? Samozrejme. Platí paralela, čím viac relevantných stretnutí, tým zvyšujeme pravdepodobnosť predaja produktu. V B2B prostredí platí, že schopnosť vygenerovať nový lead znamená až 80 % úspechu, že predáme produkt.

Ako generovať leady? Telemarketingom. Výkonný a overený nástroj obchodníkov, ktorý dlhodobo dosahuje vysoké konverzie. 

Prevezmem zodpovednosť za aktívny telemarketing a zabezpečím, aby vaším obchodným tímom boli vytvárane príležitostí pre trhový rast.

Peter Weidinger - podpis

Akvizícia na zákazníkov

Funkčný kanál, ktorým „pracne“ oslovujeme cieľové publikum. Vytvárame povedomie o značke, odovzdávame informácie o produkte a oslovujeme skupinu potenciálnych zákazníkov, ktorá ocení úžitok vášho produktu.

Cold calls prináša výkonný marketingový nástroj, ktorý otvára príležitosť pre úspech na vysokokonkurenčných trhoch.

Dohadovanie obchodných stretnutí

Pre obchodné tímy, ktorých úlohou je uzatvorenie nových kontraktov. Definujeme si organizácie, ktoré sú relevantným zákazníkom pre váš obchodný model, vypracujeme telemarketingový program a začneme aktívne navolávanie nových stretnutí. 

Pracujeme s vaším CRM systémom a reportujeme každý telefonát. Odosielame emaily z vašej domény a teda držíme profesionalitu tak, že potenciálny zákazník telefonát vníma spôsobom akoby volala osoba z vášho tímu.

Stretnutia zapisujeme do zdieľaných kalendárov a automatizovaným procesom odosielame deň pred stretnutím alebo v deň stretnutia pripomínajúce  a SMS.

Z prieskumu LinkedIn vyplýva, že až 73 % obchodníkov, ktorí majú kompetenciu vytvárať presale uviedlo, že studené telefonáty je ich najhoršia pracovná aktivita. 

Pomôžte vášmu tímu, aby sa sústredil na činností potrebné pre uzatváranie obchodov. Váš telemarketing prevezmem na svoju zodpovednosť.

Internetový marketing online

publikačná činnosť
Keď cookies prestanú platiť

Google Chrome. Keď už cookies nebudú platiť

Google Chrome, cookies a ich koniec? V médiách sme mohli zachytiť informáciu, že do konca roku 2021 budú cookies 3. strán definitívne pochované. Ako je tomu po poslednom vyhlásení?
Čítať ďalej
Marketingova strategia uspesnej znacky

Tipy na príbeh úspešnej značky

To, čo vytvára príbeh a odlišuje úspešnú značku od tej neúspešnej, je dôkladné nastavenie a premyslenie marketingovej stratégie. Ako teda konkrétne definovať ciele značky?
Čítať ďalej
Stratégie online marketingu pre rok 2022, ktoré prinesú nových zákazníkov

Marketingové trendy pre rok 2022

Aké očakávania na marketingové trendy v rok 2022? Väčšina z nás si praje začať rok aktuálnymi stratégiami, ktoré pomôžu priniesť viac zákazníkov, predaj a angažovanosť publika.
Čítať ďalej
ATL, BTL, TTL Marketing

ATL, BTL, TTL reklama. Ako na funkčný marketing?

ATL, BTL, TTL. Aký prístup marketingovej komunikácie zvoliť, aby reklama splnila očakávanie? Ako zostaviť mix, ktorý osloví tých správnych zákazníkov? Dôležité je poznať, kde ich máme.
Čítať ďalej
Ako transformovať marketing stratégiou 4A

Marketingový mix 4P transformovaný na 4A

Marketingový mix 4P alebo stratégiu 4A? Pred časom sa mi dostal do rúk článok od Jagdisha Shetha, kde otvára myšlienku konceptu „4A’s of Marketing“ s transformovaním na 4P.
Čítať ďalej
Ako písať blog 5 typov príspevkov, ktoré zaručene upútajú

Ako písať blog? Použi týchto 5 tipov príspevkov

Ako písať pútavý blog? Spomeňme si, že blog je efektívny spôsob, ako dlhodobo priťahovať pozornosť cieľovej skupiny, zviditeľňovať svoju odbornosť, produkt alebo značku.
Čítať ďalej
4 spôsoby, ako marketingovo uchopiť spokojného zákazníka

Spokojný zákazník? Ako s ním ďalej pracovať?

Spokojný zákazník? Ako ním podporiť vlastný biznis? Skúsme používať marketingové nástroje „testimonial“. Pojem, ktorý častokrát počúvame i v slovenskom kontexte. Význam?
Čítať ďalej
Šesť marketingových nástrojov, ktoré prinášajú zákazníkov

Marketingové nástroje, ktoré privedú zákazníkov

Marketingové nástroje, ktoré dlhodobo prinášajú zákazníkov. Ako s nimi pracovať? Sociálne siete, newsletter, marketing influencerov, blogy a odporúčania zákazníkov.
Čítať ďalej
Ako nakupuju deti milenia a generacia Z

Nakupovanie deti milénia a generácie Z

Nakupovanie detí milénia a generácie Z. Posledný rok „korony“ prešiel množstvom zmien, ktoré sa prejavujú najmä vybudovaním nových nákupných zvykov kupujúcich
Čítať ďalej

Referencie

O internetový online marketing sa starám spolu s elitnou agentúrou

effectix

Tvoríme 50-členný tím skúsených špecialistov na slovenskom a českom trhu. Odovzdávame 12 ročné skúseností z viac ako 2 500 zrealizovaných projektov.

Klienti, ktorým pomáhame, aby ich biznis rástol

Aby sme vám odovzdali vždy aktuálne trendy a zaručili odbornosť, kontinuálne „makáme“ na vzdelávaní. Certifikáty effectix.