E-mail: peter@weidinger.sk
Tel.: 0948 321 596

SEO Optimalizácia

SEO OPTIMALIZÁCIA

ZDROJ NÁVŠTEV, KTORÝ PRINÁŠA RELEVANTNÝCH ZÁKAZNÍKOV NA VÁŠ WEB

SEO OPTIMALIZÁCIA. ČO OD NEJ OČAKÁVAŤ?

Iba 2 % užívateľov sa dostanú na druhú stranu vo výsledkoch vyhľadávania v Google. SEO optimalizácia je stále významná súčasť úspešného online marketingu. Prísun novej návštevnosti a zvyšovanie predaja produktov cez web stránku je podmienený tým, ako dokážu potenciálni zákazníci nájsť vaše produkty.

ČO PRINÁŠA SEO Z DLHODOBÉHO HĽADISKA

okVIDITEĽNOSŤ FIRMY NA GOOGLE

okNIŽŠIE NÁKLADY NA PLATENÉ REKLAMY

okRELEVANTNEJŠÍCH NÁVŠTEVNÍKOV WEB STRÁNKY

okVYŠŠIE KONVERZIE

okPOROZUMENIE ZÁKAZNÍKOM

okKONKURENCIESCHOPNOSŤ

Investícia do SEO je investíciou do dlhodobého úspechu. Zaručuje digitálny obraz, buduje dôveru k značke a prispieva k vysokej miere konverzie.

Poistite si úspech

checkedStaňte sa viditeľnejší a dosahujte lepšie pozície vo vyhľadávačoch. Tak prilákate viac zákazníkov a posilníte si dôveru vašej firmy. Mojím cieľom je zvýšiť vašu viditeľnosť v online a tak prinášať rast vášho podnikania.

ČO JE SÚČASŤOU SEO OPTIMALIZÁCIE

Obsah accordion

Iba 27 % ľudí klikne vo vyhľadávačoch na reklamu. Ostatní z nás prechádzajú na organické výsledky, ktoré ovplyvňuje SEO. Čo predstavuje 73 % návštevníkov každej web stránky, ktorá je na internete.

Skratka SEO pochádza z anglického Search Engine Optimalization, čo v preklade znamená optimalizácia pre vyhľadávače. Čo vôbec nevystihuje význam anglického originálu a mnohí ľudia a odborníci považujú tento preklad za zavádzajúci. Nejde iba o samotný internetový vyhľadávač, ale v skutočnosti ide o hocijaký software, ktorý vie na internete vyhľadávať. Čo môžu byť napríklad aj rôzne katalógy.

  • Iba 2 % ľudí, ktorí vyhľadávajú na google sa dostanú na druhú stranu. 
  • Z prieskumu vychádza, že 57 % odborníkov, ktorí sa zaberajú SEOm, tvrdí, že tvorba kvalitného obsahu je večným kráľom.
  • Počuli ste o vyhľadávaní cez obrázky? Až 27,9 % návštevníkov prichádza na web z obrázkov. 
  • Prečo je dôležité mať aktuálne kľúčové slová? Pretože až 15 % dopytov denne je do vyhľadávača Google zadaných prvýkrát.
  • Na 1. mieste organického vyhľadávania je miera preklikov 28,5 %, zatiaľ čo na 10. miesto kliká iba 2,5 %.
  • Long tail slová? Takmer 70 % vyhľadávaní obsahuje 4 a viac slov. To je dôvod, prečo je potrené venovať priestor týmto výrazom.

 

Na čo slúži SEO a čo nám môže priniesť?

Z môjho pohľadu je odpoveď úplne jednoznačná. Ide hlavne o zvýšenie návštevnosti stránky a rastu príjmov. Ďalšou dôležitou úlohou SEO je znížiť mieru odchodu zo stránok. Cieľom optimalizácie môže byť aj zvýšenie povedomia o značke. Taktiež pozitívna reputácia značky. Čiže ide o dobrú povesť značky a firmy, ktorá nie je nikdy na škodu. Rovnako vieme docieliť aj zníženie nákladov na zákaznícku podporu. A tým pádom aj šetríte čas, ktorý by ste za iných okolností venovali telefonovaniu a emailovej podpore.

Ako sme spomenuli, úlohou SEO je zabezpečiť popredné priečky vášho webu vo vyhľadávači na relevantné frázy a kľúčové slová. U nás na Slovensku sa o to usilujeme kvôli Google. Každý z nás by rád videl svoju url na prvej stránke. Ako to ale docieliť?

Analýza kľúčových slov prináša peniaze. Zistím vám, ako ľudia vyhľadávajú váš typ produktu na internete a tomu budeme vytvárať obsah. Tak, aby ste pôsobili na potreby vášho zákazníka. SEO analýza kľúčových slov odpovedá aj na otázky: Aké sú témy, ktoré by nemali chýbať na vašom blogu? Ako pomenovať stránku, nadpisy, aby ju našli relevantní záujemcovia? Na ktoré kľúčové slová cieliť pri tvorbe linkbuildingu? A aké kľúčové slová používať v PPC kampaniach? Pri tvorbe kľúčových slov je dôležité zohľadniť aj sezónne dáta. Ak by ste napríklad predávali „tepelné čerpadlá k bazénu“, venoval by som pozornosť v rozdieloch vyhľadávania medzi obdobím apríl, máj až september. A rozdiely by som aplikoval do tvorby obsahu ako aj pri tvorbe kampaní.

Budovanie odkazového profilu, tzv. linkbuilding, je nosná činnosť služieb SEO. Cieľom je pravidelne vytvárať relevantné spätné odkazy na tematických weboch, ktoré úzko súvisia s prezentovanou činnosťou firmy. Kľúčové je dbať na ich kvalitu. Nepracujem formou kvantity, ale sústredením sa na silné weby. Odkazy by sa mali tvoriť na takých portáloch, kde sa v skutočnosti pohybuje aj váš cieľový zákazník.

Súčasťou linkbuilding aktivít je aj monitorovanie už existujúcich odkazov. A tie, ktoré pôsobia ako spamové pasce, treba dostupnými nástrojmi odstrániť, vyžiadať tzv. distance.

Akými metódami najčastejšie získavame spätné odkazy? Sú to diskusné fóra, kvalitné katalógy, PR články, cross-link odkazy, recenzie, sociálne siete, blogy, mikro weby, dodávatelia produktov, obrázky a ďalšie formáty.

Copywriting je formát marketingového textu, ktorý má za úlohu podporiť hlavné výhody výrobku alebo služieb, ktoré vaša firma ponúka, a to tak, aby sme potenciálneho zákazníka inšpirovali k vyvolaniu záujmu dozvedieť sa viac informácií o vašej ponuke. Copywriter sa musí ľudovo povedané popasovať nielen s kľúčovými slovami, ale so všetkými technickými i odbornými výrazmi a dať dohromady pútavý a obsahovo vyspelý text, ktorý zaujme a dobre odprezentuje tie najdôležitejšie aspekty. Copywriting je zameraný na tvorbu obsahu pre weby, e-shopy a aj marketingové účely, napríklad texty mailing listov, popisy produktov, reklamné texty a pod. Pracujeme aj s tvorbou a návrhom reklamných apelov, call-to-action prvkov ako aj korekcie súčasných textov.

SEO Optimalizácia za 580 Eur bez DPH / mesačne

S GARANCIOU VRÁTENIA PEŇAZÍ

💰 Jednoduchá a jasná ponuka GARANCIE 💰

Chápem, že rozhodnutie investovať do novej spolupráce môže predstavovať riziká a preto by som rád zmiernil vaše obavy.

Moja ponuka na vrátanie peňazí je priama. Ak po prvom mesiaci zistíte, že vám nevyhovuje spolupráca so mnou, vrátim vám všetky vynaložené financie, ktoré ste doposiaľ investovali do mojej práce. A to všetko bez zbytočných diskusií či skrytých podmienok.

MÁM ZÁUJEM O SEO OPTIMALIZÁCIU

Len jeden krok vás delí od efektívnej SEO optimalizácie. Vyplňte formulár a transformujeme vaše predaje na novú výšinu.

Peter Weidinger - kontakt
Peter Weidinger - podpis